Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2017 09:38 - ГРАДСКИ ЕСКИЗИ 364 Борис Димовски
Автор: forma Категория: Политика   
Прочетен: 791 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.01.2019 18:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ГРАДСКИ ЕСКИЗИ  N 364
Борис Димовски - художникът, артистът, мъдрецът

 image

Възрастните го помнят, а младите, едва ли са чували името му.
Беше изключителен график, блестящ психолог и проникновен карикатурист.
Имах привилегията да го познавам.
Пазя спомените си от приятелството ни с Борис Димовски. Помня всичко, което направихме заедно. Работихме през комисиите към СБХ и САБ,  той художникът, аз – архитектът, години наред.
От дългогодишното ни приятелство остана, не само шаржа, който ми направи и подари. Наистина, не само! Останаха житейски спомени и скици от работата ни, но шаржът е знаменит!
Днес, той е част от електронния ми подпис и при всяко отваряне на компютъра го виждам и ми напомня за мълчаливеца, претеглил те и опознал, още, след като те е видял за пръв път.
Притежавам и негови картини като особено ценя „Суша“, по която е изработен гоблена, намиращ се в музея на хумора в Габрово, а в къщи остави и творбата си „Сътворението“ - с Бог и Дявола, с ангелите, Адам и Ева, изографисани върху четирите стени на една, свободно стояща в дневната на жилището ми, колона.
А, шаржът нарисува през пролетта на 1981 година, когато брадата и косата ми бяха още черни. Днес, творбата му виждат и четящите страниците на blog.bg.
мп

 



Тагове:   Борис Димовски,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: forma
Категория: Политика
Прочетен: 1400729
Постинги: 1722
Коментари: 16
Гласове: 479
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930