Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2017 08:16 - ГРАДСКИ ЕСКИЗИ 488 / НЕ-обикновена баница
Автор: forma Категория: Политика   
Прочетен: 737 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.08.2018 16:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ГРАДСКИ ЕСКИЗИ  N 488
Не-обикновена баница

 image

 
Не-искам да ям от тази не-обикновена баница, но, ни-кой ме не-пита?
Не-обичам да се не-питам, какво не-става, защо не-става това, което не-виждам, не-чувам и не-помирисвам. Не-възможно е да не-виждам, не-искам да не-чувам, не-искам да не-усещам миризма, и успявам – вън, не-мирише на нищо.

Виждам не-спасяемо, не-грамотно, не-четящо, погубено поколение!
Разбирам за не-добронамерено общество и за не-религиозни дебили!
Усещам не-функционираща, не-вероятна и не-планирана икономика!
Схващам не-ограничен, не-използван капацитет!

Покорен съм от не-почтена и не-променена среда на не-променени, не-пълноценни и не-потребни хора.
Потиска ме не-морална, не-образована, не-интелигентна и корумпирана не-власт.
Владеят ме не-ефективни и не-законни действия на не-наяла се, не-задоволена и не-регулируема, не-контролирана администрация, търсеща не-окрадени обществени активи.
Отблъскват ме не-реализирани обещания на не-подходящата и не-избираща маса!
Отчайват ме не-оправдани, не-реални надежди за не-какво, не-съществуващо общество!

Живея в, не-човешка за обитава-не, среда.

Съветват ме не-знаещи специалисти, илюзионисти и не-опитни държавници.
Мамят ме не-знайни, фалшиви програмисти и тромпетисти.
Омайват ме с не-културно поведение и не-работеща икономика, подкрепяна от не-заинтересована администрация, не-принудена да живее не-спокойно!
Заобикаля ме не-грамотно общество от не-пукисти и не-подходящи артисти, от не-творящи творци и не-изчезващи, безсмъртни чекисти!
Съдят ме с не-вероятно правно раздава-не, пази ни не-заинтересована и без-защитна закрила, лъжат ме не-разбиращи законодатели, мамят ме не-отговорни изпълнители на не-съществуващи дейности, церят ме не-лекуващи и не-видими, не-обучени не-млади и не-ангажирани, не-способни, не-пълнолетни, не-дорасли, не-развити и не-истински, не-чистоплътни, не-тактични, уж, не-свързани, формалисти!

Навред виждам не-празнуващи, не-разумни, не-харесващи, не-любящи, не-услужливи, не-работещи, не-забравими, не-характерни, не-удачни, не-подкрепящи, не-мислещи, не-стремящи се, не-забраняващи и  не-откриващи, не-възможни, не-обуздани и не-тактични ала-бала-нисти!
Намирам се сред не-земна, космическа среда, с не-земна гравитация, при не-позната скорост и не-ясен път на не-развитие!
Получавам не-пропорционална полза от не-оценена, не-свършена, не-позната и не-печеливша не-работа!
шч
Откривам не-вероятни, не-истински, фалшиви и не-знаещи, не-красиви и не-подходящи, не-коректни и не-спортсменски прояви на не-разумни, не-културни и корумпира-не чиновници, на не-култивирани политици и акти-висти.

Установявам, че не-искам и не-ще припомням - да не-гледате, да не-слушате не-добрите ве-сти и пи-еси на не-можещи, не-подкупни журна-листи и не-системни архи-висти.
Затова, не-препоръчвам - не-регулирайте, не-отчитайте, не-уважавайте и не-ревизирайте действията на не-чистоплътните, не-покорни и не-конкуриращи се моралисти!
Не-пестете не-спокойните си, не-спестени емоции, не-пестете не-що и ни-кога не-очаквайте, не-ту студ, не-ту десетина градуса.
Ни-кой не-работи, не-мисли, не-желае да твори, а, съ-що  и да се не-вълнува, когато ни-предава!?

Не-виждам, по-не един не-активен, не-пишещ, не-притежаващ, не-способен, не-обитаващ, не-позитивен, не-реален и не-формален, не-справедлив и не-морален, не-забравим и не-остаряващ, не-ваш и не-свой, не-подозиращ, старо-моден, не-лъжещ и не-искрен, не-очакващ,  не-престижен, не-качествен, не-колегиален, не-тактичен, не-актуален и не-културен, не-алчен полемист.
Не-ка, се не-смей, не-притежавай не-що, не-показвай ум, не-отговаряй на не-тъпи, не-обожествявай не-глупави и не-фетишизирай не-знаещи!
Не-се усмихвай и не-мълчи!
Не-вероятно е, че се не-стремиш да не-победиш народа!
Не-понятно е, да го не-опазиш, да го не-съхраниш!
Не-знам, но не-можеш да го не-предадеш, защото, не-яде от тази не-обикновена коледна баница, защото си самото не-уважение, защото си не-реален мутант.
мп



Тагове:   днес,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: forma
Категория: Политика
Прочетен: 1398971
Постинги: 1719
Коментари: 16
Гласове: 479
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930