Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07 00:09 - ГРАДСКИ ЕСКИЗИ N 593 Образование ли, какво образование 2
Автор: forma Категория: Политика   
Прочетен: 75 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.08 22:28


ГРАДСКИ ЕСКИЗИ  N 593
Образование ли, какво образование 2

 image

 

Вече е късно, дори, да се върнем столетията назад - неграмотните обезобразиха образованието, оцапаха и приютилия го град!

Отчуждиха децата от училището! Изчезна и носталгията, настани се убийственото безразличие към съученици, към махалата, променихме се, не само и ние, родителите, но и града. Той загуби борбата с неграмотността!

Неграмотните, не го обичаха, както нас и всички виждахме това, въпреки, че го харесваха, бяха се влюбили в него, още, в детството си. Намразиха го, защото не им отвърна със същото!

За общата разруха помогнаха и тия, от администрацията, които положиха изумителни усилия децата да заприличат на тях като ги превърнаха в хора без корен, без свой образ, и характер. Чужди на земята си и народа. Превърнаха ги в обикновени предатели. Мутанти.

*
Кой беше тоя, който посегна на естествената българска любознателност и пиетет към учението?
Кой е този, който умишлено пренебрегна наследения, от детския ум, ген? 
Кой малоумен докара учителското съсловие до резервната скамейка на обществото, на малко можещите и знаещите, така, че да не могат да омагьосват децата с магията на знанието и чара си!?
Кой предпочете предимствата на българския и математиката пред другите, не по-малко важни предмети, свързани с бъдещето, и с широката култура на дедите?
Кой създаде вредната психологична травма, неподходяща за възрастта  -  с изпити и състезания между незнаещи? Сякаш, тия – реформаторите, знаеха повече! Кому беше нужно това, нали, децата са, също толкова различни, колкото и възрастните, от които всеки се развива тогава, когато знанията, и характерът му се подготвят, и насочат към желанията, и интересите му?!

Защо децата не учат в кварталното училище, а ги пращат на майната си, за да се задръства града от колите, с които ги докарват и вземат, вместо, да са на десет минути от дома, да се движат и да не мърсят средата?!

Човекът, не може да регулира метаболизма си и е учудващо, че мутанти се опитват, подобно на занимаващите се с „образованието“, които направиха така, че знанието и  образованието да не носят свобода и независимост, а подчинение! Очевидно, самостоятелността е вредна за ниските нива на обществото, а … и то, смирено, сякаш, се стреми, и очаква от образователната система да създава, само лакеи и професори-дебили, които да го управляват по-лесно, вместо да възпитава, и учи  -  свободни, и непокорни творци!
Конфликтът е на лице и не знам, само   кога ще се събуди?!

*
Неотдавна, обществото беше обсебено, отново, от властта на неграмотните и те побързаха да го направят като себе си. Умишленото умствено разслоение сред народа, което го обхвана, бе страшно, както за качествата и потенциала му, така и за управлението на държавата! Умните ставаха, все по-малко, а се множаха тъпанарите и лакеите.

Това, неестествено, състоянието на нацията повлия и върху науката, и иновациите, принизи нивото на преподаване в училищата и университетите, сведе до минимум критериите им. Свали и без това, ниския потенциал на всички, отдадени на знанието и образованието, на творчеството и политиката, на технологичния прогрес като естествена еманация на културата му. Това доведе до промяна на формите на управлението на обществото и сигурно ще регистрира задълбочаване на разслоението, започнало с образованието на младите, с потъпкване на здравите устои на нравствеността и морала на народа, дори - с отказ от опазване на здравето му!

*
Те го погубиха с чужда помощ, но, никой, като че ли, не разбра! Наказаха народа, за да уредят себе си! И за него, вече е късно! Беше свалил гарда си, без да може да вземе и пример от духа, мъжеството, и героизма на спортистите от Хърватия!

*
Образование ли, какво е това образование – ще питат, от утре, наследниците на най-стария народ на земята? А той, мачкан и столетия мамен, вече нямаше самочувствие, нито да види, нито да узнае истината за своя древен произход, нито  да оцени приноса си при раждането и развитието на палачите си, от изток и запад!
мп





Гласувай:
0
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: forma
Категория: Политика
Прочетен: 80584
Постинги: 289
Коментари: 1
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Септември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930