Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2019 01:26 - ГРАДСКИ ЕСКИЗИ N 715 Био-графИя
Автор: forma Категория: Политика   
Прочетен: 390 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.02.2019 14:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ГРАДСКИ ЕСКИЗИ N 715
Кратка био-графѝя, вместо биогрАфия

 image

 

Днес, се опитвам да описвам живота на града и обитателите му с поредицата "градски ескизи"..
Отдавна съм пенсионер. Имам две деца, пет внуци и една много опасна правнучка.

Носител съм на Златната значка на САБ, а през годините съм съдействал на членовете на Съюза с познанията си в областта на ЗУТ и авторските права. В актива ми на проектант са редица участия в национални конкурси и премирани проекти, признати, и наградени от САБ, в годините. Бил съм проектант, с повече от двайсет години работа в Софпроект и със знакови, кардинални за реномето на професията проекти като ЕЖР "Витоша", и жк "Малинова долина",  от чиято реализация, новото време, навреме се отказа. 

Носител съм, с колектив, на Наградата на София и на МАА, за споменатите проекти, отсъдени от международно жури с председател арх. Пол Рудолф / 1983 г. /.
Работил съм в областта на градоустройството, архитектурата и пространственото оформление чрез САБ и СБХ, в партньорство на именити инженери, художници, и скулптори. Бях член на комисиите по синтез и авторски права към МК, и на Висшия експертен съвет към тогавашното министерство на строежите.
Бил съм член на жури и куратор на национални конкурси, и изложби.

Притежавам патенти, свързани с града и бъдещето му, сертифицирани от Европейския патентен офис, БПВ, и Световната организация за интелектуална собственост.
Завършил съм специалност архитектура в ИСИ през 1969 г.

Живея в София, рожденото място на един от дедите ми
, от 1962 г.
През 1961 / 62 г. отбих задължителната си военна служба в София и на Ботев връх, Юмрук чал.
Средното си образование получих в Ловеч, където семейството ми се премества да живее от София, след 1947 г.

Кръстен съм в черквата на манастира "Свети Наум" в Охрид, където за кратко живеят родителите ми и където се раждам на 25 май.
Българин съм по ген и наследство.
Имам музикално образование, последователно съм свирил на цигулка и виола, близо единайсет години. Активно спортувах в ученическите години, рисувам и пея, сравнително чисто, обичам и чета много, а в последното десетилетие прописах като уменията ми са наследени от родители, и усъвършенствани от средата, и от мен, в непрестанната борба за доказване.
Шаржът на страницата във Фейсбук и на визитката ми е дело на знаменития художник Борис Димовски.

Обичам София, обичам Ловеч и Охрид.
Обичам професията си, музиката и изкуствата на човека.

Това е накратко, ако, изобщо, някой се интересува от мен.
Имам малко останали приятели, но, наоколо, непрекъснато
се навъртат доносници, защото, все още, има и други, които се интересуват, какво мисля, и какви ги върша!
мп

 

 

 




Тагове:   биография,   кратка,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: forma
Категория: Политика
Прочетен: 1399301
Постинги: 1719
Коментари: 16
Гласове: 479
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930