Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2018 10:32 - ГРАДСКИ ЕСКИЗИ 509 Надежда
Автор: forma Категория: Политика   
Прочетен: 485 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.10.2019 23:17


ГРАДСКИ ЕСКИЗИ  N 509
Надежда

 image                                                                                                             иван милев / молитва 



Изгубих телефона си!
Почувствах загубата, все едно, че съм загубил живота си, че съм загубил връзката си с него. Не, че не ми е времето, но, очевидно, още - не е дошло. Затова, продължавам да чакам.

И изведнъж ме сполетя загубата. Мобилен телефон, документи, карти и те, заедно с контактите с приятели и колеги,  Беше изпаднал от джоба на палтото. Умопомрачителна, инфарктна ситуация!
Случваше ми се за пръв път.
Не знаех, какво да направя, нямах, абсолютно никаква връзка със света, не можех да потърся помощ. Не можех да се свържа и със собственика на колата.
Бях се върнал с няколко десетилетия назад - в среда, извън дигиталния свят на съвремието. Загубих изведнъж моментната си връзка с деца и внуци!

Наистина, все едно, че бях умрял.

Изчезна и възможността на света да контактува с мен. Вече не съществувах! Нищо, че продължавах да дишам и мисля. Почувствах, че и телефонът ми казваше нещо, което не бях разбрал, до сега. Нищо, че беше неодушевен като всеки предмет.

Благодаря на Калин Г.!
Беше намерил загубеното, а след това се обадил на сина ми!
Надеждата ме овладя! Възкръсна вярата, че народа, няма да изчезне, защото, все още, ражда достойни хора, не ражда само крадци!
мп

 

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: forma
Категория: Политика
Прочетен: 1381044
Постинги: 1696
Коментари: 16
Гласове: 472
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031