Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2020 16:11 - Борис Димовски - художникът, артистът, мъдрецът
Автор: forma Категория: Политика   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.10.2020 20:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ГРАДСКИ ЕСКИЗИ N 364
Борис Димовски - художникът, артистът, мъдрецът



image



Възрастните го помнят, а младите, едва ли са чували името му. Беше изключителен график, блестящ психолог и проникновен карикатурист. Имах привилегията да го познавам. Пазя спомените си от приятелството ни с Борис Димовски. Помня всичко, което направихме заедно. Работихме през комисиите към СБХ и САБ, той художникът, аз – архитектът, години наред. От дългогодишното ни приятелство остана, не само шаржа, който ми направи и подари. Наистина, не само! Останаха житейски спомени и скици от работата ни, но шаржът е знаменит! Днес, той е част от електронния ми подпис и при всяко отваряне на компютъра го виждам и ми напомня за мълчаливеца, претеглил те и опознал, още, след като те е видял за пръв път. Притежавам и негови картини като особено ценя „Суша“, по която е изработен гоблена, намиращ се в музея на хумора в Габрово, а в къщи остави и творбата си „Сътворението“ - с Бог и Дявола, с ангелите, Адам и Ева, изографисани върху четирите стени на една, свободно стояща в дневната на жилището ми, колона. А, шаржът нарисува през пролетта на 1981 година, когато брадата и косата ми бяха още черни. Днес, творбата му виждат и четящите страниците на blog.bg, и ФБ.
На този ден почитаме рождението му!
мп


Тагове:   б димовски,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: forma
Категория: Политика
Прочетен: 1381472
Постинги: 1696
Коментари: 16
Гласове: 472
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031