Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2018 08:14 - ГРАДСКИ ЕСКИЗИ 512 Мост
Автор: forma Категория: Политика   
Прочетен: 3591 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.01.2023 21:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ГРАДСКИ ЕСКИЗИ  N 512   
Мост 

 image


Чувствам се като всеки нормален.

Но, отдавна не срещам такива. Край мен се въртят, само специални.
Ще повторя – не се различавам по нищо от другите хора.
Е, не съвсем, нали, всеки си е чешит по своему.

Нямам афинитет към сплетни и интриги, не харесвам тайните договорености и сдружения, не изпитвам влечение към политиката и нейните привилегии, органично чужд съм на подлостта и коварството, а откритото поведение е най-лесния достъп към мен.
Не съм носил маски, а съм вече и на години, за да нося тепърва. Душата ми е изписана на лицето и не съм си позволявал, не бих си позволил да я нараня и днес. Бил съм и ще остана коректен към всеки умен, и достоен. Допускал съм до себе си - само такива.

Животът е изумително шарен, а сред шаренията и пъстротата му, тайно и коварно се присламчват и нечистивци - приятели на непочтеното и подлото! С какво ги привличам не знам?! Мръсното им е изписано на лицето, подлото – по сгънатото тяло, коварното – в очите, страхът – в неспокойното им поведение.
Кафа!
Оставете ме!
Идете при други, близки до натюрела ви – с тях може да си играете, да подведете, излъжете или подчините! Неравенството, наложено от природата и родствените ни гени, изисква от мен едно, от вас – друго, и то допълва различния ни характер, ум и достойнство. За да спечелите, такива като мен, трябва да оставите игрите, да сте ясни и открити. Ако, не можете – гледайте си живота и стойте настрана.
Между нас няма изграден, ни един мост!
мп



Тагове:   мост,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: forma
Категория: Политика
Прочетен: 1404791
Постинги: 1724
Коментари: 16
Гласове: 479
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930